04 september 2006

 

Hälsningar från Bäst-landet

Jag är bäst.

I morse vägde jag mig och upptäckte till min stora glädje att min mathållning och träning har gjort nytta - jag har gått ner 2,1 kg till 75,9 kg. 7,9 kg kvar till målet, alltså.

Nyss kom ett brev med snigelposten, det var ett intyg på att jag arbetat som kontaktperson från min före detta arbetsgivare på Ungdomsenheten i Tyresö kommun. Så här skrev hon:

"Ungdomsenheten är mycket nöjd med Karins insats. Hon har varit lyhörd och inkännande gentemot flickan i fråga och tagit sitt uppdrag på stort allvar. Ungdomsenheten har stort förtroende för hennes förmåga och omdöme. Under den tid som Karin varit kontaktperson har ett förtroende byggts upp och hon har blivit en mycket viktig person och ett stort stöd för flickan. Ungdomsenheten ser gärna att Karin tar nya uppdrag här i framtiden."

GO ME!

Comments:
Wow, grattis! Till allting såklart, men framförallt tänkte jag på omdömet du fick. Yeah, Go Karin!
 
...sade Becca!

(Jag råkade vara inloggad på min klassblogg. Ett jäkla bloggande nu för tiden...)

Go Karin!

; )
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?