22 augusti 2006

 

Duktig och lat

Igår hann jag med hela repertoaren av duktigt (fast jag hatar ändå det uttrycket!) beteende:

När vännerna var här och såg på sån där sport som jag struntar i (fotboll) ägnade jag mig åt träningssurf, så nu har jag en träningsdagbok på den överambitiösa men ändå inspirerande sajten body.se. I jämförelse med de flesta där är jag en hopplös och karaktärslös latmask. Jag tränar ju bara varannan dag och dessutom äter jag choklad till frukost om jag har lust.

Dagen börjar segt, jag verkar ha vaknat i fel stadium av en sömncykel så nu är jag liksom groggy. Men jag somnade inte om utan gick upp ändå, efter att ha druckit te och ätit en bit choklad sittande i sängen med Morgonekot i öronen. Yey me! (Nej, jag är inte lutheran. Jag mår bara mycket bättre av att sova mellan elva och sju.)


Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?