04 mars 2006

 

De Viktiga del I

Ett sätt att berätta om mig själv är att berätta om de människor som betyder något för mig. Här kommer nu första avsnittet i en serie jag kallar De Viktiga. Personerna presenteras utan innebördes rangordning.

Emilia

Även känd som:
Piff, Em

Om vår relation:
Vi är bästvänner och har vad som närmast kan liknas vid ett platoniskt äktenskap. Hon har allt man kan önska sig hos en fru. Hon är rolig att vara med, lojal, intelligent, kapabel och alldeles lagom vacker. Hon får mig att glida (skutta, stappla...) genom tillvaron som en tryggare och lyckligare människa. Dessutom är hon, lite hemligt men obevekligt, heavy metal. Hon är den jag skulle ringa mitt i natten om jag behövde hjälp att flytta ett lik.



Comments:
Fan vad underbart det är med sann vänskap! : )
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?