04 mars 2006

 

Bring it on


Så bakis och trött jag är, har jag nu äntligen fått tummen ur och fört över bilder från kameran till datorn. David gav mig ett annat minneskort som är större och tog mitt lilla, nu tömda, som reserv istället. På det, som jag trodde, nya minneskortet hittade jag över hundra bilder som jag tog förra gången jag var igång med kameran. Vissa är så mycket som ett år gamla. Det var en glad överraskning, med flera fina bilder som kan komma till pass nu när jag bloggar.

Igår var jag hemma hos Sultis på risotto, alkihål och Kvarteret Skatan. Förutom sällskapet (Emilia, Martin, Virpi, Jens och David) var nog risotton bäst. Både alkihål och Kvarteret Skatan ger mig huvudvärk. Vid halvelvatiden drog David, Jens och jag, på vanligt på gränsen till uttråkat manér, till Rocks. Där träffade jag en trevlig bekant från en annan kväll, Henrik. Notera min hårprydnad, ursprungligen ett hårt plastband till ett postpaket, men även med framgång använt som både kattleksak och girlang. (Varför lägga ut smickrande bilder på sig själv när det finns roliga? Ni får tro mig på mitt ord när jag säger att jag faktiskt inte ser så anskrämlig ut. Säger mamma.)



Comments:
Räknas inte jag in bland det trevliga sällskapet?
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?